westlife

Assalamualaikum hye to all my readers semua.. post kali nie takde kaitan dengan kpop.. so readers2 yang tak suka baca pasal kpop nie bolehlaa terjah yerr... hehehe.. mimi nak tanya..korang ada kenal tak kumpulan westlife? alaaa kumpulan yang terkenal dengan lagu uptown girl tuu... haa..tadi tiba2 jer rasa nak dengar lagu mat salleh..so mimi terfikirlaa westlife..sebab dulu mimi minat gila dekat westlife nie..sekarang pon minat jugak.. kumpulan nie terdiri daripada shane, freddie, bryan, kian n nicky..tapi yang mimi paling minat kian... setiap kali mimi tengok dia...my heart is melting gitu..hahaha..  kat bawah nie mimi sertakan sedikit gambar2 westlife... lepas korang tengok, jemput2laa komen yerr.. nak follow sekali pon boleh.. kalau nak mimi follow balik..tinggalkanlaa jejak awak2 semua.. alang2 da masuk blog mimi tu..apa kata korang alihkan bebola mata korang ke sebelah kanan.. ade nampak perkataan please click kan? so apa lagi,,hehe mimi menghargai jasa baik awak2 semua kalau awak semua klik.. hehe







enjoy.. :) 
do leave a comment yerrr

4 comments :

  1. yus minat gila dengan lagu my love westlife.. hehe.. :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. @eyqa yushaiza: kak mimi minat lagu i lay my love on you :D

      Delete
  2. yuhuu..kite sama...suke gak kumpulan ni

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...